RSS

Daily Archives: March 4, 2011

Peekabooooo kena hentam!!!


Peekaboo ni sebenarnya nama panggilan manja kete aku..hhuhuu

Mlm tadi masa blik keje, lepas amik PKD kat nursery..kitorang singgah speedmart..nak beli barang skit..Tu jer kedai yg dekat ngan umah aku kan…Senang pun..parking byk..Ingat lepas beli barang nak pg makan kat Subaidah la..huhu..saper tau Subaidah kat ner?? tetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.

Sampai jer speedmart, aku, hubby + PKD pun kuar la kete.. aku perasan yg ada satu Myvi putih yang parking sebelah kete kitorang.. tgk mamat owner kete tu cam kelam kabut jer masuk kete kan…X sampai 10 langkah jer kitorang menapak dari kete..dengar bunyi kuat..aku tgk rupa2nya kete myvi tu sudah hentam bumper peekaboo aku nih..adoi….nasib baik peekaboo..kalo dia hentam nyer fairlady tu..mau pala budak tu kena hentam ngan hubby aku…budak nih..adoi..menggelegak ati aku nih!!!

Hubby aku aper lagih, trus g tahan kete tu..Nampak cam kete tu nak blah jer kan bila lepas langgar…Hubby aku sruh budak tu kuar..mengeletar budak tu kuar kete..sian dia…dia say sorry kat hubby aku..hubby aku hangin tak hengat nyer..huhu..Lepas tu hubby aku tanya saper nak ganti bumper kete aku tu?/dia ckp dia ader RM 150 jer..adoi mak!!! mana cukup bro…..dia ckp dia student Giat Mara kat Puchong..tu jer duit yg dia ader..kesian plak aku dengarnya…Hubby aku g temankan dia kuar duit…

Dah sampai bank, card atm plak tgal umah..So, hubby aku pun ikut dia blik umah amik card..aku n PKD dah berkulat tgu kat speedmart tu…heheeh..risau aku..manalatau kan..aper2 jadi..huhu

Dalam masa 1/2 jam hubby aku + budak tu pun sampai..huhu..bengkek jer aku..tapi rasa kesian tu ader jugak…abis kete aku..huhuhhuhu..budak tu blah jer…kitorang beli barang kat speddmart & lepas tu lepak la kat Subaidah ngan abg ipar aku sekali…huhuh

Kat kul 10.30mlm..kitorang pun blik umah la..adoi…kete nih…hanign aku x abis lagih nih..erm……..

 
Leave a comment

Posted by on March 4, 2011 in Uncategorized, xcident

 

Tags: , , ,